Wybielanie zębów paskami Bright White + Konkurs!!!

by - piątek, lipca 14, 2017


Hej hej :)
Tym razem krótko i wyraźnie :) 
Kilka dni temu rozpoczęłam wybielanie zębów paskami Bright White, które otrzymałam w zestawie wraz z żelem wybielającym. Jest ich łącznie 28 i mieszczą się w 14 saszetkach po 2 paski - na zęby górne i dolne.
Cała kuracja wybielania może trwać 7 lub 14 dni, w zależności od nas. Producent zaleca używanie jednego lub dwóch pasków dziennie. Ja stosuję raz dziennie, aby nie przewrażliwić zębów, więc moja kuracja będzie trwać 14 dni. Jestem po użyciu 5 pasków i już widzę efekty co mnie bardzo cieszy. Paski są bardzo proste w użyciu i wygodne, a ich czas trzymania na zębach to 30 minut, więc śmiało w tym czasie możemy zająć się czymś innym.

Ale o szczegółach mojej kuracji wybielania zębów dowiecie się jak już ją skończę i wtedy pochwalę się efektami. 

A teraz najważniejsze, czyli KONKURS :)



Do wygrania w konkursie są 3 nagrody, w zależności od zajętego miejsca. Za 1 miejsce przysługuje nagroda w postaci całego zestawu do wybielania, tj. paski (14 saszetek) oraz żel wybielający. Za 2 miejsce -  paski (14 saszetek). Za 3 miejsce - żel wybielający.

Zachęcam do wzięcia udziału, bo nagrody są bardzo atrakcyjne. Dzięki nim możecie mieć piękny, biały uśmiech ;)

Aby wziąć udział w konkursie, należy spełnić kilka warunków:

1. Zgłosić chęć udziału w konkursie w komentarzu poniżej posta.
2. Polubić Fanpage mojego bloga na Facebook'u.
3. Być publicznym obserwatorem mojego bloga.
4. Odpowiedzieć na pytanie: mój sposób na piękny uśmiech to...


Regulamin konkursu:
1. Konkurs trwa od 15.07.2017 do 13.08.2017 do godziny 00:00.
2. Organizatorem konkursu jest Bright White.
3. Do wygrania w konkursie są 3 nagrody dla 3 wybranych zwycięzców.
4. Udział w konkursie może wziąć każda osoba, która spełnia warunki obowiązkowe - obserwuje publicznie bloga Malinowe Ciasteczka, polubiła fanpage bloga na Facebook'u oraz odpowiedziała na pytanie: mój sposób na piękny uśmiech to...
5. W ciągu 10 dni od zakończenia konkursu zostaną wybrani zwycięzcy i nastąpi ogłoszenie wyników. Zwycięzcy zostaną wybrani za najciekawszą odpowiedź na pytanie konkursowe.
6. Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę.
7. Osoby, które zostały wybrane jako zwycięzcy, mają 48 godzin na podanie danych do wysyłki. W przeciwnym wypadku na ich miejsce zostanie wybrany inny zwycięzca. Dane do wysyłki proszę wysyłać na adres malinowe.c@gmail.com
8. Osoby, które przestaną obserwować bloga po zakończeniu konkursu, będą wykluczone z udziału podczas kolejnych konkursów.


W komentarzach dodawajcie odpowiedzi według poniższego formularza:
1. Obserwuję bloga jako: 
2. Mój sposób na piękny uśmiech to...

Nie musicie podawać danych z konta na Facebook'u w celu potwierdzenia polubień bloga dla bezpieczeństwa swoich danych. Jestem w stanie sprawdzić to i bez tego ;)

Do dzieła! :)

Zobacz też to

9 komentarze

  1. Zycze powodzenia, ja niestety nie moge uzywac wybielaczy :( Ale mam nadzieje ze zwyciezcy beda zadowoleni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ząbków nie wybielam, bo póki co mi nie wolno.
    Może kiedyś, w przyszłości.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja biorę udział

    1. Obserwuję bloga jako: Anna Czyta Blogi
    2. Mój sposób na piękny uśmiech to białe zęby i czerwona szminka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. * Obserwuję na Facebook'u jako: Nail Craziness
    * Obserwuję bloga jako: Nail Crazinesss
    * Mój sposób na piękny uśmiech to ... pogoda ducha! Tak, tak - jeśli jest się zadowolonym i szczęśliwym, to każdy uśmiech będzie szczery a przez to piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję bloga jako:
    2. Mój sposób na piękny uśmiech to przede wszystkim szczery i biały uśmiech. Gdy pięknym uśmiechem emanuję,
    pozytywną energię wokół mnie czuję.
    Ludzie miło mnie postrzegają,
    a a białe zęby pewności siebie mi dodają.
    Niestety trochę się przebarwiły,
    i mnie zawstydziły.
    Uśmiechając się często się krępuję,
    i gdy mogę ich nie pokazuję.
    Bardzo bym wygrać chciała,
    bo nagroda ta wielką radość by mi dała.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję bloga jako: revqua
    2. Mój sposób na piękny uśmiech to oczywiście codzienna higiena jamy ustnej, to znaczy szczotkowanie, nitkowanie, stosowanie płynu do płukania. Bardzo ważne, aby zachowywać odpowiednią dietę. Nie spożywać m.in. słynnych barwników itp. Istotną rzeczą jest aby codziennie dostarczać do organizmu odpowiednią ilość wapnia. A poza tym to najważniejszą rzeczą jest pogoda duch :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję bloga jako: lonely castaway
    2. Mój sposób na piękny uśmiech to... szczerość! Moim zdaniem na świecie nie ma brzydkich ludzi, tylko smutni. Może to brzmi pretensjonalnie albo cukierkowo, ale jestem przekonana, że obserwując nawet obcych ludzi widać ogromne znaczenie uśmiechu. Każdy jest piękny, kiedy jego twarz promienieje radością, a usta rozciągają się szeroko, ukazując na twarzy tak naturalne wgłębienia, zmarszczki, dołeczki. Niezależnie od koloru skóry, włosów, kondycji cery, piegów czy ich braku, kształtu nosa czy odstających uszu - jest ten magiczny moment, najszczerszy i najbardziej naturalny odruch, który sprawia, że jakiekolwiek mankamenty nie mają znaczenia, człowiek nie myśli o kompleksach i wadach, bo po prostu w chwili radości się tym nie przejmuje. I może właśnie ta beztroska i jedynie pozytywne myślenie powodują to piękno? Jeśli tak, to oby ich jak najwięcej w naszym życiu, bo uśmiechem można zdziałać cuda. Niejednokrotnie sama się dziwiłam, gdy zauważałam jak wielkie cuda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)