Wybielanie zębów paskami Bright White + Konkurs!!!


Hej hej :)
Tym razem krótko i wyraźnie :) 
Kilka dni temu rozpoczęłam wybielanie zębów paskami Bright White, które otrzymałam w zestawie wraz z żelem wybielającym. Jest ich łącznie 28 i mieszczą się w 14 saszetkach po 2 paski - na zęby górne i dolne.
Cała kuracja wybielania może trwać 7 lub 14 dni, w zależności od nas. Producent zaleca używanie jednego lub dwóch pasków dziennie. Ja stosuję raz dziennie, aby nie przewrażliwić zębów, więc moja kuracja będzie trwać 14 dni. Jestem po użyciu 5 pasków i już widzę efekty co mnie bardzo cieszy. Paski są bardzo proste w użyciu i wygodne, a ich czas trzymania na zębach to 30 minut, więc śmiało w tym czasie możemy zająć się czymś innym.

Ale o szczegółach mojej kuracji wybielania zębów dowiecie się jak już ją skończę i wtedy pochwalę się efektami. 

A teraz najważniejsze, czyli KONKURS :)



Do wygrania w konkursie są 3 nagrody, w zależności od zajętego miejsca. Za 1 miejsce przysługuje nagroda w postaci całego zestawu do wybielania, tj. paski (14 saszetek) oraz żel wybielający. Za 2 miejsce -  paski (14 saszetek). Za 3 miejsce - żel wybielający.

Zachęcam do wzięcia udziału, bo nagrody są bardzo atrakcyjne. Dzięki nim możecie mieć piękny, biały uśmiech ;)

Aby wziąć udział w konkursie, należy spełnić kilka warunków:

1. Zgłosić chęć udziału w konkursie w komentarzu poniżej posta.
2. Polubić Fanpage mojego bloga na Facebook'u.
3. Być publicznym obserwatorem mojego bloga.
4. Odpowiedzieć na pytanie: mój sposób na piękny uśmiech to...


Regulamin konkursu:
1. Konkurs trwa od 15.07.2017 do 13.08.2017 do godziny 00:00.
2. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Malinowe Ciasteczka.
3. Do wygrania w konkursie są 3 nagrody dla 3 wybranych zwycięzców.
4. Udział w konkursie może wziąć każda osoba, która spełnia warunki obowiązkowe - obserwuje publicznie bloga Malinowe Ciasteczka, polubiła fanpage bloga na Facebook'u oraz odpowiedziała na pytanie: mój sposób na piękny uśmiech to...
5. W ciągu 10 dni od zakończenia konkursu zostaną wybrani zwycięzcy i nastąpi ogłoszenie wyników. Zwycięzcy zostaną wybrani za najciekawszą odpowiedź na pytanie konkursowe.
6. Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę.
7. Osoby, które zostały wybrane jako zwycięzcy, mają 48 godzin na podanie danych do wysyłki. W przeciwnym wypadku na ich miejsce zostanie wybrany inny zwycięzca. Dane do wysyłki proszę wysyłać na adres malinowe.c@gmail.com
8. Osoby, które przestaną obserwować bloga po zakończeniu konkursu, będą wykluczone z udziału podczas kolejnych konkursów.


W komentarzach dodawajcie odpowiedzi według poniższego formularza:
1. Obserwuję bloga jako: 
2. Mój sposób na piękny uśmiech to...

Nie musicie podawać danych z konta na Facebook'u w celu potwierdzenia polubień bloga dla bezpieczeństwa swoich danych. Jestem w stanie sprawdzić to i bez tego ;)

Do dzieła! :)
Wybielanie zębów paskami Bright White + Konkurs!!! Wybielanie zębów paskami Bright White + Konkurs!!! Reviewed by Paulina on 7/14/2017 Rating: 5

30 komentarzy:

  1. Zycze powodzenia, ja niestety nie moge uzywac wybielaczy :( Ale mam nadzieje ze zwyciezcy beda zadowoleni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ząbków nie wybielam, bo póki co mi nie wolno.
    Może kiedyś, w przyszłości.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybielanie zębów to rzecz, którą Amerykanie robią od lat, a w Polsce do dzisiaj mamy problem nawet z szczotkowaniem zębów. Nie żebym wychwalał ten naród, no ale znaczna większa ilość Polaków powinna myśleć o zdrowym uzębieniu.

      Usuń
  3. To ja biorę udział

    1. Obserwuję bloga jako: Anna Czyta Blogi
    2. Mój sposób na piękny uśmiech to białe zęby i czerwona szminka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. * Obserwuję na Facebook'u jako: Nail Craziness
    * Obserwuję bloga jako: Nail Crazinesss
    * Mój sposób na piękny uśmiech to ... pogoda ducha! Tak, tak - jeśli jest się zadowolonym i szczęśliwym, to każdy uśmiech będzie szczery a przez to piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję bloga jako:
    2. Mój sposób na piękny uśmiech to przede wszystkim szczery i biały uśmiech. Gdy pięknym uśmiechem emanuję,
    pozytywną energię wokół mnie czuję.
    Ludzie miło mnie postrzegają,
    a a białe zęby pewności siebie mi dodają.
    Niestety trochę się przebarwiły,
    i mnie zawstydziły.
    Uśmiechając się często się krępuję,
    i gdy mogę ich nie pokazuję.
    Bardzo bym wygrać chciała,
    bo nagroda ta wielką radość by mi dała.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję bloga jako: revqua
    2. Mój sposób na piękny uśmiech to oczywiście codzienna higiena jamy ustnej, to znaczy szczotkowanie, nitkowanie, stosowanie płynu do płukania. Bardzo ważne, aby zachowywać odpowiednią dietę. Nie spożywać m.in. słynnych barwników itp. Istotną rzeczą jest aby codziennie dostarczać do organizmu odpowiednią ilość wapnia. A poza tym to najważniejszą rzeczą jest pogoda duch :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję bloga jako: lonely castaway
    2. Mój sposób na piękny uśmiech to... szczerość! Moim zdaniem na świecie nie ma brzydkich ludzi, tylko smutni. Może to brzmi pretensjonalnie albo cukierkowo, ale jestem przekonana, że obserwując nawet obcych ludzi widać ogromne znaczenie uśmiechu. Każdy jest piękny, kiedy jego twarz promienieje radością, a usta rozciągają się szeroko, ukazując na twarzy tak naturalne wgłębienia, zmarszczki, dołeczki. Niezależnie od koloru skóry, włosów, kondycji cery, piegów czy ich braku, kształtu nosa czy odstających uszu - jest ten magiczny moment, najszczerszy i najbardziej naturalny odruch, który sprawia, że jakiekolwiek mankamenty nie mają znaczenia, człowiek nie myśli o kompleksach i wadach, bo po prostu w chwili radości się tym nie przejmuje. I może właśnie ta beztroska i jedynie pozytywne myślenie powodują to piękno? Jeśli tak, to oby ich jak najwięcej w naszym życiu, bo uśmiechem można zdziałać cuda. Niejednokrotnie sama się dziwiłam, gdy zauważałam jak wielkie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję bloga jako: Jasmine Vise
    2. Mój sposób na piękny uśmiech to..
    Najważniejsza jest codzienna jamy ustnej higiena,
    prawidłowy sposób ząbków czyszczenia.
    Dentysty odwiedzanie
    i odpowiedniej pasty oraz szczoteczki dla siebie wybranie.
    Takiej, która nie tylko zęby ale i język oraz policzki wyczyści,
    pod jej wrażeniem są nawet dentyści.
    Z bakteriami w jamie ustnej w mig się rozprawi,
    po szczotkowaniu higieniczną czystość zostawi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział🙂 Ja noszę aparat, więc wybielanie w żaden sposób nie wchodzi w grę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję bloga jako: Nadia
    2. Lubię na Fb jako: Malinowy Skarbiec
    3. Mój sposób na piękny uśmiech to przede wszystkim szczotkowanie zębów 2 razy dziennie przez minimum 2 minuty. To jest taka podstawa w dbaniu o piękny uśmiech i zęby. Wiadomo, że zęby z przebarwieniami nie wyglądają zbyt korzystnie. Po drugie rano stosuje płyn do ust, który ma pomóc w wybielaniu - to czy działa czy nie jednak trudno ocenić. Po trzecie nitka dentystyczna ogromnie się przydaje mimo, że używanie jej w Polsce nie jest zbyt powszechne. Mimo wszystko często pomaga jeśli coś wejdzie pomiędzy zęby. Kolejnym punktem jest unikanie palenia papierosów. One okropnie działają na zęby, a że jestem zwolenniczką kawy i herbaty to przynajmniej nie brudzę zębów paleniem. Niestety mam kruche zęby, więc muszę dbać o odpowiednią dietę i co jakiś czas przydaje się pójść do dentysty na kontrolę nawet jeśli twierdzimy, że wszystko jest okej.
    Dodatkowo nie można zapomnieć o jakichś przyjemnościach na które możemy sobie pozwolić, jak np. pyszne ciacho, albo jakaś czekolada, czy cokolwiek innego co sprawia nam radość, żeby uśmiech był szczery :D W końcu każdy czasem może sobie dogodzić :D (tak wiem, że cukier szkodzi zębom, ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić :D )

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Kaja.
    A mój sposób na piękny uśmiech to dosłowne napastowanie mojej ukochanej dentystki częstymi wizytami w jej uroczym gabinecie, pomimo strachu, który budzi we mnie jej fartuch i setki narzędzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję bloga jako: Kinia Ragazza
    2. Mój sposób na piękny uśmiech to dbanie o zęby. Regularne wizyty u dentysty, mycie zębów no i oczywiście pogoda ducha, aby jak najczęściej pokazywać ząbki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję bloga jako princesskindka
    2. Mój sposób na piękny uśmiech to pasta, szczoteczka i dentysta!
    A to wierszyk o tym, jak zaczęło się moje dbanie o piękny uśmiech :)
    „To jest szczotka , a to pasta”
    - tak mnie mama nauczyła.
    „Trzeba zęby myć i basta!”
    - sama ze mną zęby myła.

    „Gdy ząb boli – do dentysty,
    by był zdrowy – rzuć cukierki.
    Po co znosić ból artysty,
    lepiej stronić od usterki.”

    Tak mnie nauczyła mama
    w moim wszak dziecięcym świecie,
    teraz zęby myję sama,
    już mi bajek nikt nie plecie.

    Sama będę uczyć dzieci:
    „zęby – to jest skarb człowieka,
    dbajmy o nie – choć czas leci,
    bo nie wiemy co nas czeka!”

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga jako : Sylwusia Sylwia
    Polubione na facebooku jako Sylwia K.........
    Odpowiedź konkursowa :

    Mój sposób na piękny uśmiech to...
    Każdy uśmiech swój posiada,
    Lecz nie zawsze starań wkłada,
    Aby pięknie się prezentował,
    Milion dolarów zawsze kosztował.
    Nie musi być biały, nie o to chodzi,
    Wiele opinii jednego dowodzi,
    Musi być szczery i bardzo szeroki,
    Taki uśmiech posiada wszystkie uroki.
    Mój uśmiech jest piękny, czuły i uroczy,
    Każdego dnia, śmiało ze mną kroczy,
    Uśmiecham się szczerze, bo do podstawa,
    Najlepsza wtedy jest życia zabawa.
    Nie może być wymuszony, to tak nie działa,
    Nie jedna osoba sprawę sobie zdała,
    Że aby piękny uśmiech mieć, trzeba zaangażowania,
    I szczerego zawsze- nie wymuszonego uśmiechania.
    A mój sposób na piękny uśmiech jest niespotykany,
    Wiem, że przez wszystkich znajomych pożądany,
    Mam jedną zasadę, której wciąż się trzymam,
    I same pochwały przez to zdobywam.
    Bo wiem, że uśmiech to wizytówka człowieka,
    Dlatego moja osoba wcale nie zwleka,
    I dnia każdego zęby swe szczotkuje,
    Przez co uśmiech pięknie się prezentuje.
    Bo czyste zęby być zawsze muszą,
    Zadbane, nie koniecznie białe kuszą,
    Wystarczy, że bez osadu pozostaną,
    A okrzyknięte pięknymi zostaną.

    Mój sposób na piękny uśmiech to... czyste zęby !

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję bloga jako : adaasiek 21
    Na facebooku lubię jako : Arkadiusz W
    Moja odpowiedź konkursowa :

    Chcę mieć uśmiech, piękny, zdrowy,
    Więc na wszystko jestem gotowy,
    Dnia każdego zęby szczotkuje,
    Świeżość wtedy od nich czuje .
    Uśmiech mój się pięknie prezentuje,
    Każdego dnia na nowo zaskakuje,
    Czerwonej szminki wcale nie używam,
    Jestem mężczyzną- tego nie ukrywam.
    Kosmetykami się również nie posiłkuję,
    Naturalne metody jednak stosuję,
    Po PIERWSZE uśmiech musi być dobrowolny,
    Energicznie wykonany, a nie tylko powolny,
    Spontaniczny- ten najlepiej się prezentuje,
    Bo szczerości piękny uśmiech potrzebuje.
    Po DRUGIE naturalność jest pożądana,
    Prostość zębów nie jest wymagana,
    I choć wiele osób ma przez to kompleksy,
    To naturalny uśmiech jest najlepszy !
    Po TRZECIE i najważniejsze to dobre nastawienie,
    Bez tego, pięknego uśmiechu ja nie docenię,
    Zawsze w głowie motto sobie powtarzam,
    Pozytywną energię do uśmiechu stwarzam,
    I wiem, że wtedy mój uśmiech pięknie wygląda,
    I każdy z zachwytem na niego spogląda .
    Więc mój sposób na piękny uśmiech to dobre nastawienie,
    Bo piękny, naturalny, szczery i dobrowolny uśmiech sobie cenię !

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję bloga jako: Patrycja Kurczak
    2. Mój sposób na piękny uśmiech to... Pasta, szczotka - to podstawa,
    Wiesz już o tym, jasna sprawa :)
    Kubek, woda i łazienka
    to jest klucz do zębów piękna :)
    Szczotkuj zęby więc mój drogi
    By mieć uśmiech biały, zdrowy
    By mieć ząbki czyste, schludne
    Rano, wieczór i w południe
    Kręć szczoteczką energicznie
    Aż ostatnia bakteria z Twych ząbków zniknie!
    Potem nitka idzie w ruch,
    Płynem płukasz, będzie plusk!
    A na koniec zasad kilka,
    Stosowanie ich to tylko chwilka:
    WYbierz marchewkę zamiast słodyczy
    Tak, to nawet dzieci się tyczy!
    Ogranicz kawę i ciemne napoje,
    A piękne zęby mogą być Twoje

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję bloga jako: Kaja Mikołajewicz
    2. Mój sposób na piękny uśmiech to duużo powodów do uśmiechu, regularne dbanie o zęby, i oczywiście sekret każdej kobiety, czyli czerwona szminka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego typu specyfiki nie dają zadowalających efektów niestety..
    Jedynie zabiegi typu wybielanie laserowe lub nakładkowe pozwoli nam na uzyskanie satysfakcjonujących efektów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Paski wybielające wydają się być prostym i fajnym w użyciu sposobem na śnieżnobiały uśmiech. Można używać ich w domowym zaciszu i są względnie tanie. Zawsze przed jakąkolwiek samodzielną próbą wybielania zębów warto jednak zasięgnąć porady specjalisty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie najskuteczniejszą metodą wybielania zębów jest ta zalecona przez dentystę. Sama miałam taki zabieg pod koniec zeszłego roku w http://nclinic.pl/ w Świdnicy i jestem bardzo zadowolona z efektów zabiegu. Kiedyś próbowałam różnych past wybielających, ale efekt był mizerny

    OdpowiedzUsuń
  23. Trafiłem do www.centrum-stomatologii.pl, w końcu mam szansę spełnić swoje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się już nieraz nacięłam na te domowe sposoby, nawet drogeryjne - paski wybielające, itp. poszły w ruch, ale niestety nic nie przyniosło mi dobrych rezultatów. Obecnie wybielam już tylko u dentysty i to też, u mojego, sprawdzonego. Chodzę do przychodni https://www.dentystagdynia.pl/ .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane w żaden sposób przez Administratora Bloga. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Polityka prywatności".

Recenzje kosmetyków

kosmetyki
Obsługiwane przez usługę Blogger.