Farbowanie moich włosów henną KHADI orzechowy brąz

henna khadi orzechowy brąz

Kiedy ponad rok temu ścięłam włosy, postanowiłam zapuszczać je w swoim naturalnym kolorze. Przestałam całkiem je farbować, dzięki czemu nieco odżyły. Teraz stwierdziłam, że mój naturalny kolor włosów to nawet nie jest kolor ;) Taki mysi, no po prostu nudny. Dlatego właśnie uznałam, że czas to zmienić, ale żeby znowu nie niszczyć włosów farbą, wybrałam hennę Khadi w kolorze orzechowy brąz.

Od razu powiem, że jestem zadowolona z efektu. Kolor bardzo mi się podoba, jest spory połysk, włosy bardzo ładnie się prezentują.

Efekt przed farbowaniem i po możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach:




henna khadi orzechowy brąz

Po farbowaniu włosów nie myłam ich przez 3 dni, aby kolor mógł nabrać intensywności i tak zaleca producent tej farby. Nie prostowałam ich, ani też nic na nie nie nakładałam. 

O hennie, której ja użyłam możecie poczytać TUTAJ. W instrukcji farbowania czas trzymania henny na włosach to od 30 minut do 2 godzin. Jednak ja trzymałam ją 3 godziny, bo im dłużej, tym bardziej głębszy wychodzi kolor. Kiedyś muszę porównać te efekty z krótszym czasem trzymania.

Po zmyciu farby i wyschnięciu włosów były one bardzo przesuszone, co trochę mnie drażniło i szczerze mówiąc to nie mogłam się doczekać aż je umyję i nałożę odżywkę. Dopiero po drugim myciu i użyciu odżywki włosy wróciły do normy. Włosy na zdjęciu po farbowaniu są przed pierwszym myciem. Widać ten przesusz i odstające wszystko co możliwe. A teraz po już dwóch myciach kolor w żadnym stopniu się nie zmienił. 

Bardzo jestem ciekawa jak długo kolor ten utrzyma się na moich włosach. Oby jak najdłużej :)

henna khadi orzechowy brąz
Farbowanie moich włosów henną KHADI orzechowy brąz Farbowanie moich włosów henną KHADI orzechowy brąz Reviewed by Paulina on 6/22/2017 Rating: 5

10 komentarzy:

  1. Ja włosów nie farbuję, ale Khadi to dobra marka i wiele jej produktów uwielbiam. Naprawdę polecam - zwłaszcza olejek na porost włosów.
    U Ciebie - kolor przefajny :)
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło :)
    Ja farbuję indygo i też jestem wyjątkowo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny kolor i wlosy wygladaja na zdrowsze. Napewno sprobuje henny tej firmy, poniewaz ja rowniez przestalam farbowac wlosy farbami konwencjonalnymi i chce znalezc odpowiednia, naturalna henne, ktora, poza odzywka, odzywilaby moje zniszczone wlosy. Czy Twoj kolor zmywa sie po myciu? Jak dlugo pozostaje na wlosach taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekko się zmywa, za każdym razem, gdy myję włosy, to piana jest zabarwiona, a jak długo utrzyma się kolor to ciężko mi powiedzieć, pierwszy raz farbowałam henną :)

      Usuń
  5. Nienawidzę henny po tym co zrobiła z moimi włosami. Strasznie je wysuszyła i zrobiła jeden wielki kołtun...

    OdpowiedzUsuń
  6. Farby Khadi stosuję od kilku dobrych lat i nie zamienię na żadną inną (moja to henna czerwona). Fakt wysusza włosy, ale po 2-3 tygodniach olejowania wracają do normy, odwdzięczają się za to szybszym wzrostem i cudownym kolorem!

    Zapraszam również do siebie
    https://zyjzielono.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane w żaden sposób przez Administratora Bloga. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Polityka prywatności".

Recenzje kosmetyków

kosmetyki
Obsługiwane przez usługę Blogger.