Mascara Lash Extension od Lovely

by - sobota, stycznia 07, 2017


Mam dla Was recenzję tuszu do rzęs od Lovely - Lash Extension, za której napisanie zabierałam się od jakiegoś już czasu, ale ostatnie 3 tygodnie miałam tak zawalone obowiązkami, że nie miałam na to w ogóle czasu. Ale w końcu recenzja jest :) Tusz ten zrobił furorę, ja mam takie średnie zdanie o nim, a dalej przeczytacie dlaczego :)

Tusz ma piękne opakowanie, kolor cudny, takie właśnie lubię :) Ma on szczoteczkę silikonową, dosyć długą i właśnie dla mnie nieco za długą, co przy moich rzęsach utrudnia manewrowanie nią. Wolę krótsze szczoteczki, bo są wygodniejsze w użyciu.


Sama mascara dobrze się rozprowadza, nie skleja rzęs. Ładnie je wydłuża, lekko podkręca, ale nie na długo. I tutaj brakuje mi tego pogrubienia, które obiecuje producent. Dla mnie rzęsy pomalowane tą mascarą są za cienkie. Same w sobie są trochę rzadkie, więc od tuszu oczekuję pogrubienia, a w przypadku tej mascary jakiejkolwiek objętości brak.


I przez to raczej będę używać tego tuszu tylko na jakieś krótkie wyjścia, na przykład do sklepu, bo na większe i dłuższe tusz ten nie zasługuje, a nie chce, żeby leżał bezczynnie na półce, bo i tak mam już mało miejsca na kolejne kosmetyki ;) Do braku objętości dochodzi także fakt, że po ok. 1 godzinie tusz ten wędruje na dolne powieki i wyglądam jak panda. Także co tu dużo mówić... Jestem na nie i koniec. Myślę, że jeśli chodzi o markę Lovely, to słynnej mascary Curling Pump Up nic nie pobije.

Dziewczyny miałyście ten tusz? Jak sprawdził się u Was?

Zobacz też to

12 komentarze

  1. Trzeba przyznać, że ma przeurocze opakowanie. Ten kolor jest piękny. Chyba jednak po niego nie sięgnę, bo oczekuję od maskary niezawodności nawet przez długi czas. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie używałam tego konkretnego tuszu, ale miałam żółty firmy Lovely. Nie przypadł mi do gustu.Tusz to dla mnie najważniejszy kosmetyk do makijażu i jakoś najlepiej sprawdza mi się tusz firmy PUPA. Polecam;)


    https://kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją nawet w koszyku podczas wyprzedaży Rossmanna, ale ostatecznie ją odłożyłam;p Kształt szczoteczki jest fajny, lubię takie krótkie ząbki, ale szkoda że mało pogrubia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt naprawdę fajny jak na tak tanią mascarę. Fajnie rozdziela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam problem co Ty, a mianowicie szukam odpowiedniego tuszu, ktory pogrubi rzesy jednoczesnie bez ich sklejania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zawsze zależy bardziej na pogrubieniu niż na wydłużeniu-więc nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi po niej masakryczne leciały rzęsy :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)