Proste fryzury na lato

by - wtorek, czerwca 30, 2015

proste fryzury na lato

Latem każda z nas chce wyglądać pięknie, tak więc zwracamy uwagę również na włosy. Możemy nosić przeróżne fryzury, jakie tylko nam się zamarzą. Mam dla Was małą galerię letnich fryzur, które najbardziej mi się spodobały. Może i Wam coś przypadnie do gustu ;)

proste fryzury na lato
Źródło

proste fryzury na lato
Źródło


proste fryzury na lato
Źródło


proste fryzury na lato
Źródło



proste fryzury na lato
Źródło


proste fryzury na lato
Źródło


proste fryzury na lato
Źródło


proste fryzury na lato
Źródło


Pozdrawiam
Zouzi

Zobacz też to

12 komentarze

  1. Fryzury bardzo ładne, ale jednak na lato (w sumie już w piątek) wybieram się do fryzjera żeby włosy ściąć. Przy krótszych przynajmniej nie jest aż tak gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam długie włosy i w upały najczęściej decyduję się na kucyka lub koczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydatne inspiracje na zbliżające się upały, z pewnością skorzystam :)
    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, chociaż mnie poza kucykiem nic nie wychodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakże ja bym chciała kiedyś nauczyć się pleść warkocze sobie samej. Wszystkim innym - umiem, ale sobie - w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysoki kok i francuz to idealne fryzury dla mnie :) jeszcze ostatecznie kucyk i opaska :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Numer 1,2 i ostatnia! Super, lubi takie lekkie upięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie fryzury są śliczne... ale ja nie potrafię się sam uczesać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne instruktarze, na lato w sam raz :) Bardzo fajny poradnik!
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)